fredag 28. september 2012

Lek med 800 mm

Det blir ofte litt "langsomt" på skjulplassen når ørnene er i gang med spisingen og det ellers er rolig. Slik var det denne dagen. Lite aktivitet,ingen kamp om føden. Kun noen innflyvinger av de samme fuglene.
Ofte sitter jeg bare med kaffekoppen og nyter synet av de prektige fuglene. Spisebilder er ikke lengre så veldig interessant.

Har både 1,4 & 2,0 conv. Men de blir så godt som aldri brukt. Dvs 1.4 conv har jeg brukt noen ganger. Denne gangen hadde jeg lagt 2.0 conv i sekken,hvorfor vet jeg ikke.
Da var det bare og hive seg til.
Alle bildene her er tatt med D3s - Nikon 400 2,8 + 2.0 conv.- Iso 2000.- 1/200-350 -F.6,3-8

Dere får selv bedømme kvaliteten på denne kombinasjonen. Personlig synes jeg absolutt det ble akseptabelt.







5 kommentarer:

  1. Fine og skarpe bilder alle, men favoritten min blir det første.

    Ottar

    SvarSlett
  2. Synes det ser bra ut. Skal jeg trekke frem noen så blir det nr2.

    SvarSlett
  3. wooow amazing blog and photos i will put in my list of blogs
    greetings from my blog joanca

    SvarSlett
  4. Bruker selv samme kombi, og som du viser fungerer det utmerket. Knallfine bilder...

    SvarSlett